• Atrakcyjne nośniki reklamowe w kurortach!
    Pakiety 2016/2017
  • Wielki format w powiatach!
   
 

W grudniu 2001 roku zostały przeprowadzone badania skuteczności kampanii na billboardach zostały przeprowadzone przy współpracy z Domem Mediowym Initiative Media. Model badawczy oparty został na projekcie badań Umbrella instytutu SMG/KRC. Kampania trwała łącznie 4 miesiące (sierpień – listopad). Wykorzystano ogólnopolską sieć 900 billboardów w ponad 300 miastach liczących do 100 000 mieszkańców.


 


WojewództwoMiniboard cały rok
woj. dolnośląskie 106
woj. kujawsko-pomorskie 75
woj. lubelskie 67
woj. lubuskie 25
woj. łódzkie 68
woj. małopolskie 74
woj. mazowieckie 199
woj. opolskie 30
woj. podkarpackie 44
woj. podlaskie 57
woj. pomorskie 80
woj. śląskie 100
woj. świętokrzyskie 27
woj. warmińsko-mazurskie 78
woj. wielkopolskie 84
woj. zachodniopomorskie 93
Suma w województwach1207
Suma ogólna1207
Podaj nazwę miasta