• Atrakcyjne nośniki reklamowe w kurortach!
    Pakiety 2016/2017
  • Wielki format w powiatach!
   
 

W grudniu 2001 roku zostały przeprowadzone badania skuteczności kampanii na billboardach zostały przeprowadzone przy współpracy z Domem Mediowym Initiative Media. Model badawczy oparty został na projekcie badań Umbrella instytutu SMG/KRC. Kampania trwała łącznie 4 miesiące (sierpień – listopad). Wykorzystano ogólnopolską sieć 900 billboardów w ponad 300 miastach liczących do 100 000 mieszkańców.


 


WojewództwoMiniboard latoKaseton lato
woj. dolnośląskie 5681
woj. kujawsko-pomorskie 130
woj. małopolskie 104159
woj. opolskie 40
woj. podkarpackie 100
woj. podlaskie 2930
woj. pomorskie 191250
woj. śląskie 5960
woj. świętokrzyskie 60
woj. warmińsko-mazurskie 142100
woj. zachodniopomorskie 170597
Suma w województwach7841277
Suma ogólna2061
Podaj nazwę miasta