• Atrakcyjne nośniki reklamowe w kurortach!
    Pakiety 2016/2017
  • Wielki format w powiatach!
   
 

W grudniu 2001 roku zostały przeprowadzone badania skuteczności kampanii na billboardach zostały przeprowadzone przy współpracy z Domem Mediowym Initiative Media. Model badawczy oparty został na projekcie badań Umbrella instytutu SMG/KRC. Kampania trwała łącznie 4 miesiące (sierpień – listopad). Wykorzystano ogólnopolską sieć 900 billboardów w ponad 300 miastach liczących do 100 000 mieszkańców.


 

Pakiet Salony Prasowe to 1100 nośników Publiprox formatu 60x80 cm w witrynach salonów prasowych InMedio/Relay, Ruch i Kolporter. Oferta skierowana do reklamodawców poszukujących nośników w wielkomiejskich skupiskach jakimi są centra handlowe oraz miejsca tranzytowe - dworce i lotniska. Reklama w saloniku może być połączona z promocją w miejscu sprzedaży. Preferowane miesięczne okresy ekspozycji z możliwością cotygodniowej wymiany ekspozycji.