• Atrakcyjne nośniki reklamowe w kurortach!
    Pakiety 2016/2017
  • Wielki format w powiatach!
   
 

W grudniu 2001 roku zostały przeprowadzone badania skuteczności kampanii na billboardach zostały przeprowadzone przy współpracy z Domem Mediowym Initiative Media. Model badawczy oparty został na projekcie badań Umbrella instytutu SMG/KRC. Kampania trwała łącznie 4 miesiące (sierpień – listopad). Wykorzystano ogólnopolską sieć 900 billboardów w ponad 300 miastach liczących do 100 000 mieszkańców.


 

Pakiet wielkomiejski - to 3500 nośników Publiprox 60 x80 cm w centrach 8 największych miast kraju. Główne lokalizacje to punkty sprzedaży prasy i sklepy spożywcze. Pakiet skierowany do reklamodawców poszukujących nośników w miejscu sprzedaży produktów codziennej konsumpcji. Kampanie tygodniowe z możliwością nawet codziennej wymiany ekspozycji.